Jan Ma*era & St*ve

Igår höll jag på att chatta med Jan på fb. Jag kommenterade nått inlägg på hans logg. Jag tog bort det men han hann se det. Så han skrev "Vad rolig du är" på chatten. Jag vart fett chockad/ glad. Jag trodde att han var fett dryg och det var därför som jag tog bort inlägget från första början.. Han e ju fett vacker. I mean, asiat, Bboy, singel och snygg. Dessutom trevlig för första gången :P 
Men han slutade svara helt plötsligt, sen logga jag ut för att jag ville sova. 
Gosh, jag vill ha äkta kärlek for gods sake. Jag är trött på att ligga runt..

Well, över till idag. Saknar St*ve lite. Önskar att han aldrig hade dumpat mig. Då hade jag inte behövt gå igenom det här. Önskar att han skulle älska mig på det sättet han gjorde i början av relationen innan han blev en complete wh*re! :/

Önskar jag hade en kille som älskar mig för den jag är. Amen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0