Gråter

Jag mår fanimej inte bra just nu... Yannis pojkvän "Garfield" frågade om jag varit tillsammans med St*ven? Och jag vart chaockad över att han fråga. Jag ba "Varför frågar du det", sen sa han att han kände Mar*o, hans bästis och tjejen han var tillsammans med förut. När han sa "Tjejen han var tillsammans med förut" kom jag att tänka och undra om det var tjejen som har hans barn... Han drog och precis efter börja jag gråta, kunde inte hålla mig.. Mår skit just nu..Han behandla mig så dåligt så att det inte är sant.. Varför blev jag ens tillsammans med honom från första början? Varför kunde jag inte varit trogen mot min Bboy? Jag trodde han skulle vara den som "proved me wrong" med att det bara är min Bboy som älskar mig. Men jag hade sssåååå fel. Och det känns så hemskt. Jag vill inte komma ihåg honom längre. Det gör bara så ont... :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0