Fre*ze reaction on the pregnancy

Aiit, this was his reaction:

Jag: Yo, jag pissa på en sticka nyss.. Resultatet blev "Gravid 3+"

Fre*ze: Hur långt ska du ta det här? Låt mig vara. Jag har aldrig gjort dig något.

Jag: Gav dig bara informationen...

Fre*ze:Du kan behålla den infon och all annan info för dig själv. Varken jag eller Car*o vill ha med dig att göra. Du har förstört tillräckligt mycket. Vi vill aldrig mer ha ett text, samtal eller liknande. Om jag ser dig på träning eller jam. Hälsa inte på mig. Kom helst inte i min närhet. Snacka inte om mig så snackar inte jag om dig. Ok?

Jag: Det var du som var otrogen. Inte jag. Gör inte saker som du inte kan stå för. Jag har inte förstört ett shit. Att du ens vågar försöka lägga skulden på mig.

Fre*ze: Ge dig. Lägger inget på någon. Låt mig bara vara.

Jag: Okei. Jag trodde verkligen man skulle säga till om man blev gravid med nån. Man blir ju inte gravid på egen hand precis.. Men alla tänker olika och det respekterar jag. Jag låter dig vara nu. Wish u the best (även om det verkar ologiskt). Du har betyt väldigt mycket för mig (som danslärare och person). Hej då Fre*ze..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0